Makléř a jeho náklady na zakázku!
Makléř a jeho náklady na zakázku!
Dříve stačilo opravdu makléřovi nafotit zakázku od fotografa (v některých případech se dodnes setkáváme s inzerátem , kde makléř nafotí nemovitost mobilem a “nazdar” …. .) .
Doba se pomaličku posunula a já si myslím, že je to dobře!!!!
Perfektní prezentace a videa potažmo videoprohlídky jsou dnes “pro nás” nutností. Někteří z řad makléřů jsou schopni vám tvrdit, že je to úplně zbytečná investice . Jsou to takový ti dinosauři, kteří nejdou s dobou a mají tisíce skvělých vymluv proč to nedělat.
Tito makléři mohou být špičkoví obchodníci, mohou mít obrovské zkušenosti, ale nedokážou vaší nemovitost prosadit na internetu a to je v dnešní době podle mého klíčové.
Klient, který si objednal naší službu, tj. realitní zprostředkování a na základě toho je domluvená provize. Neznamená, že balík peněz jde mně jakožto makléři do kapsy, ale mohu s určitým rozpočtem operovat a zajistit perfektní prezentaci dané zakázky.
Smlouva o zprostředkování je zákonem povinná .
Jsou dva typy:
Nevýhradní (neexkluzivní) zprostředkovatelská smlouva s realitní kanceláří znamená, že si jako prodávající můžete nemovitost prodávat sám či prostřednictvím více realitních kanceláří.
Výhradní (exkluzivní) zprostředkovatelská smlouva znamená, že nemovitost prodáváte výhradně přes jednu realitní kancelář, kterou jste si pro prodej najali.
Pracujeme v naší společnosti , jen na základě výhradní zprostředkovatelské smlouvy. Hned vám objasním „proč „!!!!
Investice do zaměření (půdorys),profesionálního fotografa, videa a propagace na nejsledovanějších webech. V dnešní době možná i klíčová součást sociální sítě. Stojí nemalé částky a pro nás je to záruka, že investice v podobě výše vyjmenovaných služeb, pomůže najít toho pravého kupce. Celé to vnímám při pohledu na mnoho nabídek, které kolují internetem. Platí, že odměna získaná z prodeje není výplata, ale je to rozpočet. Čím více investujete, tím lepší se dostaví výsledek. Dobrý výsledek není jen ve smyslu vytvořit příspěvek, dát tomu propagaci s rozpočtem desítek tisíc a čekat na výsledek. Vyžaduje to výrazně promyslet strategii, jak danou zakázku uchopit.