fbpx

Uspěchaná doba sociálních sítí!

Uspěchaná doba sociálních sítí!

Při prodeji každé nemovitosti je nutné , aby byla dopředu známa cílová skupina a tak se prezentace nastavila s ohledem na ni.Prezentaci velkého bytu, či rodinného domku nebude zpracována tak, aby oslovila investory nebo jednotlivce, ale spíš rodiny s dětmi. 

A naopak obrovský pozemek o 2 hektarech nebude cílit na velkou rodinu, ale spíše dostane prezentaci aby zaujala investora. Facebook a jiné sociální sítě umí skvěle cílit na tyto skupiny obyvatel. Je až děsivé co všechno o vás dokáží soc.sítě zjistit a na základě těchto dat , skvěle zhodnotí zda jste právě vy vhodným konzumentem reklamy. 

Na nás makléřích už je abychom nastavili parametry tak, aby reklama na těchto sítích zaujala a byla vhodně směřována skupině obyvatel pro kterou prvoplánově byla vytvořena. 

Investuji nemalé finanční prostředky do těchto reklam a přináší to své ovoce . Tudíž provize se kterou pracuji je pro mně zárukou toho, abych mohl co nejvíce zviditelnit zakázku. A dát patřičný důraz na kvalitu a zpracování prezentace.

Člověk neustále přemýšlí, jak prodej nemovitostní zefektivnit a zdokonalit. Já osobně vím, že jednodušší způsob, než něco hledat stylem pokus-omyl, je pro mně učit se od těch nejlepších hráčů na trhu.